Gonzales wordt Neverest, Talk of the Town en Plan.Net worden Plan.Net Content

Communication / News

ServiceplanNovember ging ambitieus van start in het House of Communication met versterkingen in het aanbod op vlak van digital, content en videoproductie. Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Benelux: "Sinds 2013 hebben wij met Serviceplan geïnvesteerd in onze know-how om content te creëren en te produceren. De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan een plan om dat contentaanbod nog uit te breiden en te versterken. Daarvoor hebben we twee belangrijke stappen gezet."

En die stappen waar Vande Graveele het over heeft: Plan.Net, de digitale broer van het creatieve agency Serviceplan, transformeert, naast de digitale diensten die het vandaag al aanbiedt, in een 100 % content agency: Plan.Net Content. Om deze transitie kracht bij te zetten krijgt Plan.Net Content met onmiddellijke ingang versterking van de ploeg van Talk of the Town. Dat contentmarketingbureau werd vier jaar geleden opgericht door Bart Leijnen en Johan Sevenants, na hun vertrek bij Head Office, en wordt nu volledig opgenomen in de Serviceplan-groep. Johan Sevenants zal als managing director Plan.Net verder uitbouwen tot een modern content agency. "Ik geloof zeer sterk in de synergie die we kunnen halen door onze ervaring met het produceren van content te combineren met de moderne, globale visie op merken die leeft binnen het House of Communication."

Wie content zegt, zegt natuurlijk ook video. Daarom zal Bart Leijnen een rol spelen in het uittekenen van een nieuwe versterkte propositie op vlak van video en motion. Om die ambitie waar te maken verhuist Gonzales van Antwerpen naar Brussel en wordt het herdoopt naar Neverest, de internationale merknaam van de Serviceplan group voor audiovisuele content producties.