De Antwerpse creative accelarator Good maakte deze zomer een campagne voor de global launch van de nieuwe Ron Howard-film ('Thirteen Lives') voor Amazon Prime. "Een leuke ‘rush’-job," zegt Jan Teulingkx van Good: "Er was slechts zes weken tussen brief en lancering!"
Credits
Media: Online video, Social, PR
Client: Amazon Prime Video, LA
With: Good, Antwerp
Creative: Jan Teulingkx, Avinash Sampath
Project management: Nicolas Pignatelli
Production: Special Treats Production, London
Director: Teddy Powel (Studio Weekend)
Senior Producer - Sophia Kotretsos
Sound Design : James Cobbold (Machine, London)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]