De Antwerpse creative accelarator Good maakte deze zomer een campagne voor de global launch van de nieuwe Ron Howard-film ('Thirteen Lives') voor Amazon Prime. "Een leuke ‘rush’-job," zegt Jan Teulingkx van Good: "Er was slechts zes weken tussen brief en lancering!"
Credits
Media: Online video, Social, PR
Client: Amazon Prime Video, LA
With: Good, Antwerp
Creative: Jan Teulingkx, Avinash Sampath
Project management: Nicolas Pignatelli
Production: Special Treats Production, London
Director: Teddy Powel (Studio Weekend)
Senior Producer - Sophia Kotretsos
Sound Design : James Cobbold (Machine, London)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]