De Antwerpse creative accelarator Good maakte deze zomer een campagne voor de global launch van de nieuwe Ron Howard-film ('Thirteen Lives') voor Amazon Prime. "Een leuke ‘rush’-job," zegt Jan Teulingkx van Good: "Er was slechts zes weken tussen brief en lancering!"
Credits
Media: Online video, Social, PR
Client: Amazon Prime Video, LA
With: Good, Antwerp
Creative: Jan Teulingkx, Avinash Sampath
Project management: Nicolas Pignatelli
Production: Special Treats Production, London
Director: Teddy Powel (Studio Weekend)
Senior Producer - Sophia Kotretsos
Sound Design : James Cobbold (Machine, London)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]