Good Morning blijft in vorm met Biaform

Good Morning heeft voor het derde, opeenvolgende jaar de Biaform-broodcampagne gerealiseerd. Nadruk ligt op het plezier in vorm te zijn.De creatie draait rond Olivia Borlée en haar tweelingbroers Kevin en Jonathan.
Tijdens dit olympisch jaar wordt de campagne uitgewerkt in affichage 2m2 (deze week), pers, o.a. in Metro met creatieve formaten, en tenslotte is er een belangrijk POS-luik.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


