Good Morning brengt Porsche in artistieke vervoering met AI

Porsche wil vandaag al verbinding maken met de kopers van morgen. Dat doet het sportwagenmerk via een actie op punt gezet door Good Morning. Via een campagne op Instagram worden jongeren uitgenodigd om hun Porsche-droom om te zetten in een kunstwerk door gebruik te maken van het openai AI-platform en de Dall-E-2-tool. Dall-E-2 zet om het even welke zin of woordenreeks om in beelden. Wie dus zijn droom beschrijft en daarbij Porsche of een Porsche-model vernoemt en een bepaalde stijl aangeeft, laat AI even zijn werk doen en dan verschijnt een verrassend originele compositie. De kwaliteit van het eindresultaat hangt af van belangrijke factoren, zoals de volgorde van de woorden, de interpunctie, maar ook de artistieke kennis van de persoon die de zin neerschrijft.
De digitale kunstwerken zullen te zien zijn op de Instagrampagina van Porsche Belgium.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]