Good Morning brengt Porsche in artistieke vervoering met AI

Porsche wil vandaag al verbinding maken met de kopers van morgen. Dat doet het sportwagenmerk via een actie op punt gezet door Good Morning. Via een campagne op Instagram worden jongeren uitgenodigd om hun Porsche-droom om te zetten in een kunstwerk door gebruik te maken van het openai AI-platform en de Dall-E-2-tool. Dall-E-2 zet om het even welke zin of woordenreeks om in beelden. Wie dus zijn droom beschrijft en daarbij Porsche of een Porsche-model vernoemt en een bepaalde stijl aangeeft, laat AI even zijn werk doen en dan verschijnt een verrassend originele compositie. De kwaliteit van het eindresultaat hangt af van belangrijke factoren, zoals de volgorde van de woorden, de interpunctie, maar ook de artistieke kennis van de persoon die de zin neerschrijft.
De digitale kunstwerken zullen te zien zijn op de Instagrampagina van Porsche Belgium.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]