Porsche wil vandaag al verbinding maken met de kopers van morgen. Dat doet het sportwagenmerk via een actie op punt gezet door Good Morning. Via een campagne op Instagram worden jongeren uitgenodigd om hun Porsche-droom om te zetten in een kunstwerk door gebruik te maken van het openai AI-platform en de Dall-E-2-tool. Dall-E-2 zet om het even welke zin of woordenreeks om in beelden. Wie dus zijn droom beschrijft en daarbij Porsche of een Porsche-model vernoemt en een bepaalde stijl aangeeft, laat AI even zijn werk doen en dan verschijnt een verrassend originele compositie. De kwaliteit van het eindresultaat hangt af van belangrijke factoren, zoals de volgorde van de woorden, de interpunctie, maar ook de artistieke kennis van de persoon die de zin neerschrijft.
De digitale kunstwerken zullen te zien zijn op de Instagrampagina van Porsche Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]