Femannose is een natuurlijke en doeltreffende behandeling tegen blaasontsteking en wordt gecommercialiseerd door Melisana. Good Morning ontwikkelde een concept waarbij rekening werd gehouden met de conclusies van de door Melisana gevoerde strategische studies. Die werden zo eenvoudig en helder mogelijk vertaald naar een duidelijke en bevattelijke communicatie rond dit nieuwe product.
Die communicatie bestaat uit twee luiken: een b2b-luik gericht op dokters en apothekers, een b2c-luik voor patiënten via magazines, winkels, wachtkamers…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]