Google Analytics krijgt 360 Suite

Data-analyse is belangrijker dan ooit voor marketeers, en daarvoor worden vaak verschillende platformen gebruikt. Bij onderzoek stelde Google vast dat slechts een kwart van de marketeers vinden dat hun marketing analyse tools goed geïntegreerd zijn en perfect samenwerken. Om dit op te lossen, introduceert Google een nieuwe tool: Google Analytics 360 Suite, een marketingplatform ontwikkeld specifiek voor de behoeften van corporate en brand marketeers.
Google Analytics 360 Suite is afgestemd op Google Adwords en DoubleClick Digital Marketing, twee andere platformen van Google. Dat betekent dat marketeers data kunnen ombuigen naar acties, door data van verschillende bronnen te combineren: website data, doelgroepen informatie, klantengegevens (CRM) en meer - en op die manier hun advertenties relevanter maken voor het publiek. Maken deel uit van het pakket: vier nieuwe enterprise marketing-producten en een vernieuwde Google Adometry en Google Analytics Premium.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]