Google Analytics krijgt 360 Suite

Data-analyse is belangrijker dan ooit voor marketeers, en daarvoor worden vaak verschillende platformen gebruikt. Bij onderzoek stelde Google vast dat slechts een kwart van de marketeers vinden dat hun marketing analyse tools goed geïntegreerd zijn en perfect samenwerken. Om dit op te lossen, introduceert Google een nieuwe tool: Google Analytics 360 Suite, een marketingplatform ontwikkeld specifiek voor de behoeften van corporate en brand marketeers.
Google Analytics 360 Suite is afgestemd op Google Adwords en DoubleClick Digital Marketing, twee andere platformen van Google. Dat betekent dat marketeers data kunnen ombuigen naar acties, door data van verschillende bronnen te combineren: website data, doelgroepen informatie, klantengegevens (CRM) en meer - en op die manier hun advertenties relevanter maken voor het publiek. Maken deel uit van het pakket: vier nieuwe enterprise marketing-producten en een vernieuwde Google Adometry en Google Analytics Premium.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]