Vanaf 26 april opent Google een digitale hub in het station Brussel-Centraal in samenwerking met de NMBS en BeCentral. Het doel van de splinternieuwe ruimte is om dit jaar nog 10.000 landgenoten te verwelkomen en onder te dompelen in het Digitaal Atelier van Google om hen kennis te laten maken met de digitale wereld. Met het Digitaal Atelier trainde Google sinds 2016 reeds 40.000 Belgen.
Brussel-Centraal is met meer dan 60.000 opstappende reizigers één van de grootste stations van het land. De komst van het Digitaal Atelier van Google past voor NMBS in haar strategie om de stations te valoriseren en aantrekkelijker te maken. Google neemt in BeCentral plaats naast 30 andere initiatieven die permanent onderdak vinden in de digitale campus. De nieuwe space wordt officieel voorgesteld op 25 april, in samenwerking met NMBS, BeCentral, BNPPF en Proximus. Geïnteresseerden in workshops kunnen zich al inschrijven via op g.co/digitaalatelier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]