Google steunt innovatieve journalistiek


Google beseft dat het op langere termijn niets te winnen heeft met een clash met de (grote) Europese mediagroepen. Ludovic Blecher, directeur van het Digital News Initiative Innovation Fund van Google, kondigde aan dat zijn fonds de komende drie jaar 150 miljoen euro in innoverende persprojecten pompt. Google denkt daarbij in de eerste plaats aan digitale journalistiek en roept op om (voor 4 december) projecten in te sturen. En die oproep geldt voor bestaande uitgevers, start-ups en gewoon mensen met een goed idee.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]