Gordon Plomp is de nieuwe directeur van TradeTracker België. Met een achtergrond in marketingtechnologie boekte hij succes bij bedrijven als DoubleClick (Google), Omniture en recent het van oorsprong Duitse ExactTag. De ervaring van Plomp sluit naadloos aan bij de hedendaagse uitdaging die veel adverteerders ervaren, namelijk de juiste waarde toekennen aan verschillende kanalen in performancemarketing om het maximale resultaat te behalen. Over zijn aanstelling en nieuwe uitdaging meldt Gordon Plomp: “Ik ben zeer enthousiast over TradeTracker en kijk ernaar uit om de Belgische markt te bedienen met de kwalitatieve propositie van het netwerk.”
Philip Keckeis, director international operations, is blij met Plomp als nieuwe directeur van het Belgische kantoor: “Met de kennis en achtergrond van Gordon is het voor ons nog beter mogelijk onze klanten van nieuwe mogelijkheden te laten profiteren, zoals we dat al voor veel grote namen in België hebben kunnen doen”.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]