Gordon Plomp nieuwe topman TradeTracker België

Gordon Plomp is de nieuwe directeur van TradeTracker België. Met een achtergrond in marketingtechnologie boekte hij succes bij bedrijven als DoubleClick (Google), Omniture en recent het van oorsprong Duitse ExactTag. De ervaring van Plomp sluit naadloos aan bij de hedendaagse uitdaging die veel adverteerders ervaren, namelijk de juiste waarde toekennen aan verschillende kanalen in performancemarketing om het maximale resultaat te behalen. Over zijn aanstelling en nieuwe uitdaging meldt Gordon Plomp: “Ik ben zeer enthousiast over TradeTracker en kijk ernaar uit om de Belgische markt te bedienen met de kwalitatieve propositie van het netwerk.”
Philip Keckeis, director international operations, is blij met Plomp als nieuwe directeur van het Belgische kantoor: “Met de kennis en achtergrond van Gordon is het voor ons nog beter mogelijk onze klanten van nieuwe mogelijkheden te laten profiteren, zoals we dat al voor veel grote namen in België hebben kunnen doen”.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]