Gordon Plomp nieuwe topman TradeTracker België

Gordon Plomp is de nieuwe directeur van TradeTracker België. Met een achtergrond in marketingtechnologie boekte hij succes bij bedrijven als DoubleClick (Google), Omniture en recent het van oorsprong Duitse ExactTag. De ervaring van Plomp sluit naadloos aan bij de hedendaagse uitdaging die veel adverteerders ervaren, namelijk de juiste waarde toekennen aan verschillende kanalen in performancemarketing om het maximale resultaat te behalen. Over zijn aanstelling en nieuwe uitdaging meldt Gordon Plomp: “Ik ben zeer enthousiast over TradeTracker en kijk ernaar uit om de Belgische markt te bedienen met de kwalitatieve propositie van het netwerk.”
Philip Keckeis, director international operations, is blij met Plomp als nieuwe directeur van het Belgische kantoor: “Met de kennis en achtergrond van Gordon is het voor ons nog beter mogelijk onze klanten van nieuwe mogelijkheden te laten profiteren, zoals we dat al voor veel grote namen in België hebben kunnen doen”.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]