Onderzoeksproject ‘The Power of Podcast’ van Trustmedia krijgt internationale erkenning en wint de gouden award voor Best Research project op de Native Advertising Awards.
De jury looft de inzet van de researchafdeling van Trustmedia en van Content Republic, de native advertising en branded content experten van de groep, om de uitdaging aan te gaan om het eerste grootschalige Belgische onderzoek over podcast uit te voeren.
De studie werd uitgevoerd in 2022 en bestaat uit twee delen. Het eerste deel van het onderzoek werd uitgewerkt samen met IPSOS en beschrijft de adoptie en het luistergedrag van de Belg. Het tweede deel werd uitgevoerd in samenwerking met Universiteit Antwerpen en focust op de perceptie van verschillende types van advertising in podcasts. Deze samenwerking met twee neutrale onderzoeksinstellingen werd sterk gewaardeerd door de jury van de Native Advertising Awards.
Download hier enkele resultaten uit de studie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]