De Gouden Veer trapt binnenkort de vierde editie van zijn copycursus af. De cursus start op 23 januari in Mechelen en behandelt elk aspect van commercieel schrijven.
Tijdens de Gouden Veer Copycursus behandelen experts alle aspecten van copywriting. Teksten voor alle online en offline media staan op het programma: van social media tot brief, van SEO tot folder, van e-mail tot blog. Ook storytelling komt aan bod, net als het vinden van insights en invalshoeken. De Gouden Veer Copycursus staat hoog aangeschreven bij alumni. De lessen krijgen een gemiddelde beoordeling van 8,9 op 10. De NPS-score bedraagt +72.
De opleiding richt zich tot iedereen die teksten schrijft of dat wil doen, voltijds of sporadisch. Het huidige schrijfniveau van de deelnemer speelt geen rol. Dankzij de individuele terugkoppeling gaat elke deelnemer erop vooruit, zowel beginnende als ervaren schrijvers.
De docenten – Herman Van Hove, Mark Van Bogaert, Henny Van Gerwen, Gregy Vergauwen en Johan Verest – bundelen samen meer dan honderd jaar ervaring in het vak. Zij wonnen in totaal negen keer de Gouden Veer, de onderscheiding voor de beste verkoopbrief. Roy Ishak, in 2014 en 2015 verkozen tot de beste opleider van Nederland, versterkt tijdens deze vierde editie het team.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]