Gouden Veer scherpt uw pen

De Gouden Veer trapt binnenkort de vierde editie van zijn copycursus af. De cursus start op 23 januari in Mechelen en behandelt elk aspect van commercieel schrijven.
Tijdens de Gouden Veer Copycursus behandelen experts alle aspecten van copywriting. Teksten voor alle online en offline media staan op het programma: van social media tot brief, van SEO tot folder, van e-mail tot blog. Ook storytelling komt aan bod, net als het vinden van insights en invalshoeken. De Gouden Veer Copycursus staat hoog aangeschreven bij alumni. De lessen krijgen een gemiddelde beoordeling van 8,9 op 10. De NPS-score bedraagt +72.
De opleiding richt zich tot iedereen die teksten schrijft of dat wil doen, voltijds of sporadisch. Het huidige schrijfniveau van de deelnemer speelt geen rol. Dankzij de individuele terugkoppeling gaat elke deelnemer erop vooruit, zowel beginnende als ervaren schrijvers.
De docenten – Herman Van Hove, Mark Van Bogaert, Henny Van Gerwen, Gregy Vergauwen en Johan Verest – bundelen samen meer dan honderd jaar ervaring in het vak. Zij wonnen in totaal negen keer de Gouden Veer, de onderscheiding voor de beste verkoopbrief. Roy Ishak, in 2014 en 2015 verkozen tot de beste opleider van Nederland, versterkt tijdens deze vierde editie het team.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]