Graindor, de koffiebranderij van Colruyt Group, viert dit jaar zijn tachtigjarig bestaan. Weinigen staan stil bij het feit dat Graindor, dat zijn producten verkoopt via Colruyt, Okay, Spar enzovoort, al werd opgericht in 1937 en intussen een van de grootste koffiebranders van het land is. Graindor bestaat dus 80 jaar en breidt zijn assortiment van espressocapsules uit met vijf smaken. Bovendien creëerde de meesterbrander een markante ‘80 jaar blend’.
‘80 jaar blend’ is een karaktervolle mix van arabicabonen uit Ethiopië, Brazilië, Colombia en Honduras. Het resultaat: zachte koffie met een aangename bittere smaak van pure chocolade. Deze espresso zal het hele jaar lang verkrijgbaar zijn bij Colruyt.
Graindor breidt daarnaast zijn gamma dus uit met vijf nieuwe varianten, waaronder twee klassieke smaken, Dessert en Moka, en 3 originekoffies uit Costa Rica, Brazilië en Guatemala. Santa Anita is een ronde, volle en fruitige koffie met een zachte en lichte afdronk. Cerrado staat synoniem voor een aangename, ronde koffie met zachte en zoete aroma’s. Acatenango onderscheidt zich dan weer door zijn evenwichtige aciditeit dankzij zijn zachte en rijke smaak. Het huidige gamma ten slotte, dat bestaat uit Lungo Vivo, Lungo Piano, Lungo Deca, Espresso Luminoso en Espresso Fortissimo, wordt overigens in een nieuw jasje gestoken.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]