Graindor geeft zichzelf verjaardagscadeau

Graindor, de koffiebranderij van Colruyt Group, viert dit jaar zijn tachtigjarig bestaan. Weinigen staan stil bij het feit dat Graindor, dat zijn producten verkoopt via Colruyt, Okay, Spar enzovoort, al werd opgericht in 1937 en intussen een van de grootste koffiebranders van het land is. Graindor bestaat dus 80 jaar en breidt zijn assortiment van espressocapsules uit met vijf smaken. Bovendien creëerde de meesterbrander een markante ‘80 jaar blend’.
‘80 jaar blend’ is een karaktervolle mix van arabicabonen uit Ethiopië, Brazilië, Colombia en Honduras. Het resultaat: zachte koffie met een aangename bittere smaak van pure chocolade. Deze espresso zal het hele jaar lang verkrijgbaar zijn bij Colruyt.
Graindor breidt daarnaast zijn gamma dus uit met vijf nieuwe varianten, waaronder twee klassieke smaken, Dessert en Moka, en 3 originekoffies uit Costa Rica, Brazilië en Guatemala. Santa Anita is een ronde, volle en fruitige koffie met een zachte en lichte afdronk. Cerrado staat synoniem voor een aangename, ronde koffie met zachte en zoete aroma’s. Acatenango onderscheidt zich dan weer door zijn evenwichtige aciditeit dankzij zijn zachte en rijke smaak. Het huidige gamma ten slotte, dat bestaat uit Lungo Vivo, Lungo Piano, Lungo Deca, Espresso Luminoso en Espresso Fortissimo, wordt overigens in een nieuw jasje gestoken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]