De inschrijvingstermijn voor de Nederlandse Grand Prix Content Marketing 2016 is onlangs gesloten en alle records zijn nu al gebroken. De organisatie mocht bijna 190 cases ontvangen, meer dan ooit tevoren. "Ook vanuit Belgie kwamen de nodige inzendingen," zegt Bert Groothand, directeur Platform Content en verantwoordelijk voor de organisatie, samen met BBP, van de Grand Prix. 'We zijn ongelooflijk blij met het aantal inzendingen, maar vooral ook met het niveau. Je ziet dat contentmarketing nu echt volwassen is geworden.'
Platform Content heeft in het verleden intensief samen gewerkt met Custo, de branchevereniging voor bureaus in contentmarketing in Belgie. "Na een doorstart van Platform Content hopen we binnenkort die samenwerking weer te continueren," licht Groothand toe. 'De Belgische inzendingen zijn altijd van hoog niveau geweest en wij stellen ons op het standpunt dat we veel van elkaar kunnen leren. De Grand Prix wil dé etalage zijn voor mooi werk in de Benelux en ook dit jaar gaat dat weer lukken. De feestelijke uitreiking is 17 november in DeFabrique in Maarssen, niet alleen een uitgelezen mogelijkheid om mooie cases te zien langskomen en ook om flink te netwerken. Maar vooral om een ongelooflijk leuke avond te hebben."
Er zijn overigens ook drie Belgische juryleden: Bart Lombaerts (Spyke), Edgard Eeckman (UZ Brussel) en Ruth Nys (Propaganda). Voor meer informatie: http://grandprixcm.nl/bestel-kaarten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]