Granini deelt nieuwe Limo uit


Met het nieuwe gamma Limo heeft Granini, nummer 2 op de Belgische markt van vruchtensappen, drie nieuwe dranksmaken gelanceerd. Het is een verfrissend evenement dat Limo aan forenzen en voorbijgangers biedt in enkele Belgische stations: die kunnen de drie varianten van het product ontdekken in een gigantische koelkast. Wanneer ze in de koelkast zijn, krijgen ze even de tijd voor een selfie, en het verfrissende moment wordt vastgelegd. De foto’s worden daarna uitgezonden op de 29 schermen van het digitaal nationaal netwerk Play, geplaatst in vier grote treinstations.
De gigantische koelkast verplaatst zich een paar keer: op 23/02 staat de koelkast in Gent-Sint-Pieter, op 24/02 in Antwerpen-Centraal, op 25/02 in Liège-Guillemins en op 26/02 in Namen. Deze actie is het resultaat van de samenwerking tussen Granini, OmnicomMediaGroup, PTOC, Publifer en Clear Channel Create.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


