Met het nieuwe gamma Limo heeft Granini, nummer 2 op de Belgische markt van vruchtensappen, drie nieuwe dranksmaken gelanceerd. Het is een verfrissend evenement dat Limo aan forenzen en voorbijgangers biedt in enkele Belgische stations: die kunnen de drie varianten van het product ontdekken in een gigantische koelkast. Wanneer ze in de koelkast zijn, krijgen ze even de tijd voor een selfie, en het verfrissende moment wordt vastgelegd. De foto’s worden daarna uitgezonden op de 29 schermen van het digitaal nationaal netwerk Play, geplaatst in vier grote treinstations.
De gigantische koelkast verplaatst zich een paar keer: op 23/02 staat de koelkast in Gent-Sint-Pieter, op 24/02 in Antwerpen-Centraal, op 25/02 in Liège-Guillemins en op 26/02 in Namen. Deze actie is het resultaat van de samenwerking tussen Granini, OmnicomMediaGroup, PTOC, Publifer en Clear Channel Create.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]