Gratis op kot met NRJ


NRJ organiseert een wedstrijd waarbij studenten één jaar gratis 'op kot' kunnen winnen. Het Franstalige radiostation schakelde Silver & Copper in om het van de daken te schreeuwen. De campagne omvat twee spots, radio, buitenreclame, Boomerang-kaarten en online materiaal: kandidaten kunnen via sms deelnemen aan de wedstrijd. Het chocolademerk Lion associeerde zich al met de campagne om de studenten steunen.
Création agence:
Silver & Copper
Direction de création : Didier Vanden Brande & Carl Andry
Création : Anabelle Gérardy + Camille Stassen
Production Video :
Ouat Production
Director : Corantin Parmentier
Sound design: Gum Studio
Production Radio :
SonicMusic : Nicolas Vandooren
NRJ Studio : Ben

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


