Grayling haalt nieuw talent binnen
Grayling PR Belgium, de Belgische tak van de internationale PR-groep Grayling, versterkt haar Belgisch team met de aanwerving van Indra Alex als consultant en Joy Delagrange als account executive. Grayling wil zich op deze manier nog sterker positioneren als geïntegreerd communicatie-adviesbureau met specialisaties in zowel crisis, corporate als consumer branding communicatie.
Indra Alex heeft eerdere marketing- en PR-ervaring opgedaan bij de Belgische tak van de German National Tourist Board in Brussel, waar ze sinds 2011 actief was als press relations officer. Daarvoor was Indra anderhalf jaar aan de slag bij Jetair. Ze studeerde in verschillende landen en is drietalig Duits, Nederlands en Frans. In haar job bij Grayling PR Belgium zal de focus vooral liggen bij travel- en leisureklanten zoals British Airways, Hilton, Jaguar Landrover en Vueling.
Joy Delagrange werkte na haar studie Communicatiemanagement aan de Erasmus Hogeschool anderhalf jaar als account executive bij Engage BBDO, waar ze projecten realiseerde voor onder andere VTM en KBC. Als productie-assistent bij Eyeworks werkte ze nadien mee aan de fictiereeks Cordon. Het voorbije jaar werkte Joy als projectmedewerker voor Markant vzw. Haar klantenportefeuille bij Grayling PR Belgium omvat onder meer Bebat, EY, Starbucks en t-groep.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]