GREAT en blue2purple geven Haier EXTRA impuls​ ​

Crea / News

Haier is een specialist in geconnecteerde huishoudelijke en elektronische apparaten. Voor communicatie en groei op de Belgische en Nederlandse markt slaat het merk de handen in elkaar met team Great X blue2purple. Voor Haier is deze samenwerking een strategische stap vooruit. Dankzij de strategisch-creatieve en media-expertise van de twee bureaus hoopt het zijn aanwezigheid in Noord-Europa te versterken.  

De campagne is afgetrapt in september. Alles draait rond de ‘one-word equity’ EXTRA, afgeleid van de merksignatuur ‘CONNECT TO EXTRAORDINARY’. “We willen alle EXTRA’S van de Haier-apparaten die ons het leven vereenvoudigen onder de aandacht brengen,” vertelt Axel Leclère, CD van Great. De gekozen media-aanpak combineert verschillende digitale kanalen en integreert programmatic advertising, social media en digital out of home om het merk maximaal in de kijker te plaatsen in deze belangrijke markten. 

​“We zijn heel blij met de samenwerking tussen Haier, Great en blue2purple. Ze biedt ons de kans om onze expertise in performance campagnes te combineren met de creatieve expertise van Great. Een winnende combinatie die tot een dynamische synergie zal leiden. En tot positieve resultaten die de ambities van Haier ongetwijfeld zullen inlossen,” besluit Nathalie Terwingen, general manager bij blue2purple.