Nadat FamousGrey ongeveer een jaar geleden het communicatiebudget van Maes in de wacht sleepte, mag het bureau sinds dit najaar ook zijn expertise ten dienste stellen van Grimbergen (een ander biermerk van Alken-Maes).
Voor hun eerste campagne verzorgde FamousGrey drie radiospots waarbij Grimbergen er ons aan herinnert om af en toe eens intens van de momenten te proeven die er écht toe doen. Samen een Grimbergen drinken, staat voor FamousGrey gelijk aan een kwalitatieve avond doorbrengen met vrienden, waar de tijd vliegt omdat verhalen en gesprekken zó goed zijn en waar korte stiltes meer dan welkom zijn om even aan je Grimbergen te kunnen nippen.
FamousGrey mocht rekenen op de bekende Vlaamse stem van Filip Peeters om de Nederlandstalige spots in te spreken. De radiospots, steeds drie spots van 25 seconden, gingen vorige week van start en zullen vijf weken on air zijn.
Credits
Client: Alken-Maes Grimbergen
Client contacts: Inge Van Campenhout, Karolien Wouters, Jan Bosselaers
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Stephen Walckiers, Catheline Leroy
Copywriter: Stephen Walckiers, Catheline Leroy
Project leader: Cato Samyn
Brand Leader: Charlotte Ghekiere
Business Director: Janpieter Mels
RTV-producer: Marlies Neudt, Emily Rammant
Production: FamousGrey Productions
Producer: Marlies Neudt, Emily Rammant
Soundstudio: Eli Sundermann
Post-production: Eli Sundermann