Grimbergen geeft gesprekken diepgang met FamousGrey

Crea / News

e3-grimbergen-selectie-bierboxNadat FamousGrey ongeveer een jaar geleden het communicatiebudget van Maes in de wacht sleepte, mag het bureau sinds dit najaar ook zijn expertise ten dienste stellen van Grimbergen (een ander biermerk van Alken-Maes).

Voor hun eerste campagne verzorgde FamousGrey drie radiospots waarbij Grimbergen er ons aan herinnert om af en toe eens intens van de momenten te proeven die er écht toe doen. Samen een Grimbergen drinken, staat voor FamousGrey gelijk aan een kwalitatieve avond doorbrengen met vrienden, waar de tijd vliegt omdat verhalen en gesprekken zó goed zijn en waar korte stiltes meer dan welkom zijn om even aan je Grimbergen te kunnen nippen.

FamousGrey mocht rekenen op de bekende Vlaamse stem van Filip Peeters om de Nederlandstalige spots in te spreken. De radiospots, steeds drie spots van 25 seconden, gingen vorige week van start en zullen vijf weken on air zijn.

Credits

Client: Alken-Maes Grimbergen

Client contacts: Inge Van Campenhout, Karolien Wouters, Jan Bosselaers

Agency: FamousGrey

Excecutive CD: Peter Ampe

Creative Team: Stephen Walckiers, Catheline Leroy

Copywriter: Stephen Walckiers, Catheline Leroy

Project leader: Cato Samyn

Brand Leader: Charlotte Ghekiere

Business Director: Janpieter Mels

RTV-producer: Marlies Neudt, Emily Rammant

Production: FamousGrey Productions

Producer: Marlies Neudt, Emily Rammant

 

Soundstudio: Eli Sundermann

Post-production: Eli Sundermann