Grootste frustratie van de Belg: een lauwe pint

Belgen en een frisse pint, ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Onderzoek [1] toont aan dat de Belg zijn gegeerde biertje absoluut niet op eender welke wijze wil drinken. Een lauwe pint, daar moeten Belgen absoluut niet van weten!
Veruit het belangrijkste criterium is de temperatuur van het bier. Bijna de helft van de bierdrinkende Belgen (45%) storen zich beduidend aan de te hoge temperatuur van hun bier. Twee andere grote frustraties zijn: het geserveerd krijgen van bier in een vuil glas (33%) of te weinig kraag (17%). Om dat euvel voor eens en voor altijd de wereld uit te helpen brengt Maes de ‘Cool Can’ op de markt. Een innovatieve, koud-gevoelige verpakking die op een unieke manier aangeeft wanneer uw pint de perfecte drinktemperatuur heeft.
De ‘Cool Can’ is een nieuw Maes blik met een koudgevoelige verpakking. Het bier is nog steeds de vertrouwde Maes Pils. De vernieuwing zit hem in de speciale inkt die wordt gebruikt. Deze verandert namelijk van kleur naarmate de temperatuur daalt. Wanneer het blik is gekoeld tot de ideale drinktemperatuur kleurt de inkt blauw en onthult het een verrassend ijskoud effect. Daarnaast maakt het design gebruik van embossing, waardoor een leuk reliëf ontstaat op het blik om een kwalitatieve drinkervaring te garanderen.
[1] Representatief onderzoek uitgevoerd bij 1000 Belgen door iVox (april 2016)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]