Moet je je als merk positioneren ten aanzien van belangrijke maatschappelijke kwesties? Moet je een uitgesproken mening hebben over thema’s als ecologie, inclusie...? Welke voordelen zijn daaraan verbonden? En welke risico’s? Het is vraag die vele adverteerders bezighoudt. Auxipress deed onderzoek naar de vraag en publiceert zijn bevindingen nu in een whitepaper, met een doorgronde media-analyse maar ook interviews met Ikea, Fairtrade, Proximus en UCLouvain.
Geprikkeld? Kom dan zeker ook naar de 5de editie van Orbit by PUB, want ook dit jaar heeft PUB het over merken en hoe zij zich in de toekomst moeten positioneren. Met de deskundige mening van bedrijven als Kantar (‘sustainability in times of crisis’), Untitled Workers Club (‘inclusie is ook duurzaam’) en veel meer!
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]