Grote maatschappelijke kwesties: is het nodig dat merken zich positioneren?
Moet je je als merk positioneren ten aanzien van belangrijke maatschappelijke kwesties? Moet je een uitgesproken mening hebben over thema’s als ecologie, inclusie...? Welke voordelen zijn daaraan verbonden? En welke risico’s? Het is vraag die vele adverteerders bezighoudt. Auxipress deed onderzoek naar de vraag en publiceert zijn bevindingen nu in een whitepaper, met een doorgronde media-analyse maar ook interviews met Ikea, Fairtrade, Proximus en UCLouvain.
Geprikkeld? Kom dan zeker ook naar de 5de editie van Orbit by PUB, want ook dit jaar heeft PUB het over merken en hoe zij zich in de toekomst moeten positioneren. Met de deskundige mening van bedrijven als Kantar (‘sustainability in times of crisis’), Untitled Workers Club (‘inclusie is ook duurzaam’) en veel meer!
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]