Grote namen op affiche SponsorLive


Geïnteresseerden kunnen terecht op www.sponsorshipawards.be om zich in te schrijven voor de conferentie en voor meer inlichtingen omtrent de sprekers en het programma. SponsorLive heeft dit jaar bovendien een primeur in petto. In samenwerking met het marktonderzoeksbureau Nielsen, neemt de organisatie (VAAV Communication) het Belgisch sponsorlandschap onder de loep. Met een allereerste enquête onder de meest actieve Belgische sponsors, wordt een antwoord gezocht op vragen als: Welke marktsegmenten bevatten de grootste sponsors van de toekomst? Wordt sponsoring geïntegreerd in de marketingmix? Wat zijn de grootste nieuwe trends? Meten merken hun sponsoringresultaten? Hoeveel van een sponsoringbudget wordt besteed aan activatie? En wat met de budgetten zelf? Stijgen of dalen ze? De resultaten van de enquête zullen tijdens SponsorLive bekendgemaakt worden.
- Beste Sport Sponsoring
- Beste Artistieke, Culturele en Muziek Sponsoring
- Beste Maatschappelijke Sponsoring
- Beste use of Digital – Nieuw in 2016!
- Beste Sponsoring Activatie
- Beste Employee Engagement
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]