GroupM Digital verwelkomt nieuw talent

mindshare

Communication / News / People

mindshareAan het begin van 2017 kan GroupM Digital trots terugblikken op een succesvol jaar. Niet alleen blijft het departement zich uitbreiden met de komst van nieuwe aanwinsten, ook de poel aan in-house knowhow kende een forse groei. GroupM maakt deel uit van WPP, de wereldmarktleider op vlak van media, en werkt in België nauw samen met de medibureaus Mindshare, Maxus en MEC. Het afgelopen jaar heeft GroupM Digital heel wat veranderingen doorgemaakt.

Het Xaxis/Light Reaction team, gespecialiseerd in programmatic buying en data marketing, heeft de afgelopen maanden drie nieuwkomers mogen verwelkomen. Alper Can liep ervaring op als programmatic media trader bij Affiperf en is gepassioneerd door technologie, programmatic en analytics. Hij vervoegt de groep als campaign manager gespecialiseerd in mobile. De tweede aanwinst is Harmonie Gason, die twee jaar stage liep bij Mindshare Digital en zich nu specialiseert in campaign management. De laatste nieuwe verrijking voor het team is Simon Duquenois. Na vier jaar bij Space ruilt hij zijn positie als hoofd van Tracking en AdOps in om bij GroupM als campaign manager & technical expert aan de slag te gaan.

Ook het Digital Marketing team bij GroupM wierf de afgelopen maanden nieuw talent aan. Na twee jaar werkervaring als performance expert bij Ecselis is Nathanaël Compère nu aan de slag als SEA & E-performance expert. Zijn vakkennis ligt op het gebied van search marketing, web analytics en affiliate programmatic campaigns. Het SEO en content marketing team krijgt versterking met de komst van Tina Bellens. Haar drie jaar ervaring als social media manager bij Mindshare leent zich perfect voor de content strategie die GroupM voor ogen heeft.

Tot slot kunnen ook de digital tracking & analytics consultants rekenen op extra ondersteuning. Lucrèce de Villenfagne vervoegt het team als ad operation & analytics expert na drie jaar bij Dentsu Aegis Network als digital trader.