Face2face, het onzapbare Out of Home-medium van Guidooh in de sanitaire ruimtes van onder meer bioscopen, restaurants, bars, cafés, concertzalen en luchthavens, gaat digitaal.
De digitale optie Face2ube omvat een affiche en 7-inch scherm, om zo met uw favoriete ‘tube’ uw doelpubliek te amuseren. Een optische sensor detecteert elke bezoeker die in de buurt komt van een face2face-kader en lanceert na 5 seconden het filmpje, dat tot 40 seconden kan duren en eventueel zelfs met geluid afgespeeld kan worden. Het nieuwe systeem zal, dankzij diezelfde sensor, eveneens het aantal views kunnen registreren. Extra audiovisuele impact dus, gedurende 2 weken in meer dan 300 touchpoints die u zelf kan selecteren. Guidooh verwacht de eerste resultaten tegen eindejaar, na afloop van de eerstvolgende campagnes.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]