Guillaume Collard schrijft het cijfer elf

Eleven Sports Guillaume Collard

News

Eleven Sports Guillaume CollardDe internationale mediagroep Eleven Sports Network maakte vandaag bekend dat Guillaume Collard is aangesteld als head of business development voor België. Vanaf 1 Augustus zal Collard rapporteren aan de Belgische managing director Anouk Mertens. Hij heeft tevens de rechtstreekse verantwoordelijkheid inzake de opvolging van nieuwe ondernemingskansen, het beheer van inkomsten uit sponsoring, en de ontwikkeling van toekomstige strategische partnerverbanden voor Eleven over heel het land.

Collard heeft reeds aanzienlijke ervaring in de Belgische broadcastindustrie. Sinds 2007 vervulde hij verschillende posities bij Proximus, meest recent nog als hoofd van contentstrategie en bedrijfsontwikkeling. In die hoedanigheid bepaalde hij de content- en entertainment strategie voor de Consumer Business Unit van Proximus, inclusief het nieuwe sportaanbod.

“Guillaumes kennis en uitstekende commerciële gevoel zal onze uitbreidingsmogelijkheden in België helpen te bestendigen,” zo zegt Mertens. “Zijn ervaring in de Belgische broadcastindustrie maakt van hem een fantastische aanwinst voor het team, en we zijn verheugd hem te verwelkomen bij Eleven.”

“Eleven is een boeiende en unieke onderneming, en ik sta te popelen om dit sterke en getalenteerde team te vervoegen,” aldus Collard. “Ik kijk uit naar een nauwe samenwerking met het team om onze zakenstrategie vorm te geven en nieuwe partnerverbanden te ontwikkelen waarmee we het netwerk nog verder doen groeien.” Vóór zijn functie als hoofd van contentstrategie en bedrijfsontwikkeling was Collard tevens strategic content manager en hoofd van innovatief marktonderzoek bij Proximus. Hij heeft een diploma Technische Bedrijfskunde van de Louvain School of Management, de internationale handelshogeschool van de Université Catholique de Louvain.