Miele, de bekende Duitse fabrikant van kwalitatief hoogstaande elektrische huishoudtoestellen, kondigt de aanstelling aan van Gunther Deckers tot marketingdirecteur Belux. Gunther Deckers is 44 jaar en kan bogen op een jarenlange marketingervaring bij Philip Morris, Proximus, Bongrain en ten slotte ook bij United Biscuits, waar hij vooral internationale ervaring opdeed.
Gunther Deckers over zijn nieuwe functie bij Miele: “Ik vind het fantastisch dat ik nu deel uitmaak van de grote Miele-familie. Miele is een bijzonder sterk merk maar het heeft ook een complexe productportefeuille en net dat was voor mij de trigger om deze nieuwe uitdaging aan te gaan. Ik kijk er alvast naar uit om samen met het hele marketingteam het merk de komende jaren nog dichter bij de consument te brengen.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]