Gutzandglory en Beaphar houden parasieten buiten

We houden allemaal van huisdieren. Honden en katten beschouwen we zelfs als familie. Maar we haten allemaal parasieten. Die vlooien, teken en luizen wil echt niemand in huis.
Zeker in de zomer kunnen parasieten een echte plaag zijn voor katten en honden. En als zij die kleine akelige beestjes binnenbrengen in huis, dan zitten ook hun baasje en het hele gezin ermee verveeld. Beaphar vroeg aan Gutzandglory om een B2B- en B2C-campagne te bedenken voor Beaphar COMBOtec, een antiparasietenmiddel dat niet alleen zeer doeltreffend vlooien, teken en bijtende luizen doodt, maar ook de omgeving van het behandelde dier beschermt door de ontwikkeling van eitjes, larven en poppen tegen te gaan.
De Beaphar COMBOtec-campagne loopt momenteel in Italië en Nederland in de vorm van een printadvertentie, banners en digital ads en als materiaal voor in-store en retailcommunicatie. Gutzandglory ontwierp ook de nieuwe packaging binnen de vernieuwde merkpositionering.
Credits
Client: Beaphar
Client contact: Maikel Van Olst, Marlies Nijmeijer, Thomas Van Nielandt
Agency: Gutzandglory
Account: Justine Wittoek, Wolfgang Florizoone
CD: Kris Lenaers
Creation: Jeroen Goossens, Johan De Witte
Design: Lim Sijmons , Catherine Van den Meersschaut
Photography: Greg Smolders
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]