Geen vrijdag zonder frieten. En een heerlijke snack van Mora natuurlijk. Dat is het vertrekpunt voor een radiosaga die Gutzandglory realiseerde voor het alom bekende snackmerk. Het Nederlandse bureau Alfred, dat het merk beheert voor de Benelux, vertrouwde Gutzandglory de opdracht toe. Voortaan luidt elke vrijdag de oer-Hollandse Cora het weekend in en vraagt ze aan de Vlaming wat zijn plannen zijn. Dit levert hilarische conversaties op waarin er telkens een Mora-snack aan te pas komt. De campagne loopt het hele jaar door en wordt ook wekelijks ondersteund door een Facebook-declinatie.
https://soundcloud.com/gutzandglory/sets/mora-t-is-weer-weeeeekend
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]