Geen vrijdag zonder frieten. En een heerlijke snack van Mora natuurlijk. Dat is het vertrekpunt voor een radiosaga die Gutzandglory realiseerde voor het alom bekende snackmerk. Het Nederlandse bureau Alfred, dat het merk beheert voor de Benelux, vertrouwde Gutzandglory de opdracht toe. Voortaan luidt elke vrijdag de oer-Hollandse Cora het weekend in en vraagt ze aan de Vlaming wat zijn plannen zijn. Dit levert hilarische conversaties op waarin er telkens een Mora-snack aan te pas komt. De campagne loopt het hele jaar door en wordt ook wekelijks ondersteund door een Facebook-declinatie.
https://soundcloud.com/gutzandglory/sets/mora-t-is-weer-weeeeekend
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]