Gutzandglory en Mora starten samen het weekend

Geen vrijdag zonder frieten. En een heerlijke snack van Mora natuurlijk. Dat is het vertrekpunt voor een radiosaga die Gutzandglory realiseerde voor het alom bekende snackmerk. Het Nederlandse bureau Alfred, dat het merk beheert voor de Benelux, vertrouwde Gutzandglory de opdracht toe. Voortaan luidt elke vrijdag de oer-Hollandse Cora het weekend in en vraagt ze aan de Vlaming wat zijn plannen zijn. Dit levert hilarische conversaties op waarin er telkens een Mora-snack aan te pas komt. De campagne loopt het hele jaar door en wordt ook wekelijks ondersteund door een Facebook-declinatie.
https://soundcloud.com/gutzandglory/sets/mora-t-is-weer-weeeeekend
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]