Gutzandglory kookt met Smeg

Na een pitch voor de Belgische merk- en communicatiestrategie won Gutzandglory het communicatiebudget van Smeg Belgium. Het Italiaanse keukenelektromerk is al meer dan 60 jaar bekend om zijn ondertussen iconische vormtaal en de samenwerking met befaamde architecten en designers.
De samenwerking start meteen en omvat het volledige communicatieplan van het merk, zowel b2b (retailnetwerk) als b2c.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]