Gutzandglory pakt Europabank aan

Na de lancering van de campagne voor professionelen eerder dit jaar geeft Gutzandglory nu ook de bekende campagnes voor het consumentenkrediet van Europabank een nieuw elan. Na bijna 20 jaar wordt daarmee ook meteen de huisstijl van de bank opgefrist.
De campagne voor particulieren is een verdere stap in het traject van de strategische positionering die het bureau en de bank samen lanceerden: de bank die durft te gaan voor de dromen van zij die dat zelf ook durven. De campagne wordt uitgerold in print (magazines en kranten), affichage (abribus, digital OOH, 20m2), radio, instore en banners. Gutzandglory wijst in de campagne op wat er kan gebeuren als je je dromen blijft uitstellen. Dat levert leuke beelden en radiospots op, die je hier kan ontdekken.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



