Gutzandglory pakt Europabank aan

Na de lancering van de campagne voor professionelen eerder dit jaar geeft Gutzandglory nu ook de bekende campagnes voor het consumentenkrediet van Europabank een nieuw elan. Na bijna 20 jaar wordt daarmee ook meteen de huisstijl van de bank opgefrist.
De campagne voor particulieren is een verdere stap in het traject van de strategische positionering die het bureau en de bank samen lanceerden: de bank die durft te gaan voor de dromen van zij die dat zelf ook durven. De campagne wordt uitgerold in print (magazines en kranten), affichage (abribus, digital OOH, 20m2), radio, instore en banners. Gutzandglory wijst in de campagne op wat er kan gebeuren als je je dromen blijft uitstellen. Dat levert leuke beelden en radiospots op, die je hier kan ontdekken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]