Na de lancering van de campagne voor professionelen eerder dit jaar geeft Gutzandglory nu ook de bekende campagnes voor het consumentenkrediet van Europabank een nieuw elan. Na bijna 20 jaar wordt daarmee ook meteen de huisstijl van de bank opgefrist.
De campagne voor particulieren is een verdere stap in het traject van de strategische positionering die het bureau en de bank samen lanceerden: de bank die durft te gaan voor de dromen van zij die dat zelf ook durven. De campagne wordt uitgerold in print (magazines en kranten), affichage (abribus, digital OOH, 20m2), radio, instore en banners. Gutzandglory wijst in de campagne op wat er kan gebeuren als je je dromen blijft uitstellen. Dat levert leuke beelden en radiospots op, die je hier kan ontdekken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]