Gutzandglory stelt niet uit voor Europabank

Gutzandglory creëerde voor Europabank een nieuwe print- en radiocampagne gericht op professionelen. De campagne kadert binnen de strategische positionering die het bureau en de bank recent lanceerden: de bank die durft te gaan voor de dromen van ondernemers die er zelf voor durven te gaan.
Ondernemers stellen hun investeringen soms uit. De campagne illustreert op een grappige en soms absurde manier de gevolgen hiervan. De producten die aan bod komen, zijn investeringskredieten, financiële leasing en renting.
De campagne wordt uitgerold in magazines, kranten, radio, instore en online.
Credits
Client: Europabank
Client contact: Amaury Rooselaer
Agency: Gutzandglory
Account Team: Nico Cornelis, Frederik De Zutter
Strategy: Peter Loiseaux
CD: Kris Lenaers
Creation: Veerle Vandenbroucke, Jeroen Goossens, Femke Van de Werf
Design: David Libeert
Radio Production Company: Raygun
Photography: Lieven Dirckx
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]