Gutzandglory creëerde voor Europabank een nieuwe print- en radiocampagne gericht op professionelen. De campagne kadert binnen de strategische positionering die het bureau en de bank recent lanceerden: de bank die durft te gaan voor de dromen van ondernemers die er zelf voor durven te gaan.
Ondernemers stellen hun investeringen soms uit. De campagne illustreert op een grappige en soms absurde manier de gevolgen hiervan. De producten die aan bod komen, zijn investeringskredieten, financiële leasing en renting.
De campagne wordt uitgerold in magazines, kranten, radio, instore en online.
Credits
Client: Europabank
Client contact: Amaury Rooselaer
Agency: Gutzandglory
Account Team: Nico Cornelis, Frederik De Zutter
Strategy: Peter Loiseaux
CD: Kris Lenaers
Creation: Veerle Vandenbroucke, Jeroen Goossens, Femke Van de Werf
Design: David Libeert
Radio Production Company: Raygun
Photography: Lieven Dirckx
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]