Hoe spring je met een klassieke direct mailing in het oog bij ondernemers, die sowieso al zeer weinig tijd hebben voor hun administratie, laat staan voor een commerciële boodschap? Met die uitdaging ging Gutzandglory aan de slag om voor Europabank het professioneel krediet bij ondernemers bekend te maken.
De oplossing? De ontvanger kreeg een wel héél snelle DM. Het was zelfs niet nodig om zelf de brief te lezen. Op de envelop vond je een uitnodiging om de brief via een QR-code te laten voorlezen door iemand die er om bekend staat dat in sneltempo te kunnen: een veilingmeester. Die leest tot 197 woorden per minuut! Door de QR-code te scannen, kreeg je de video in je landstaal te zien op een actiepagina van de Europabank website, met meteen een overzicht van alle kredietoplossingen.
https://www.youtube.com/watch?v=ILH-dHZJWjc
Credits:
Client: Europabank
Client contact: Amaury Rooselaer, Katleen De Maesschalck
Agency: Gutzandglory
Account team: Nico Cornelis, Frederik De Zutter
CD: Kris Lenaers
Creation: Jelle Van Garderen, Veerle Vandenbroucke
FR copy: Fabrice Storti
Design: Catherine Van den Meersschaut, Laurens Maes, Marlies Verschueren
Video Production Company: Geronimo
Director: Wim Decraemer
DOP: Matthias De Roy
Sound: Thomas Van Baelen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]