Gutzandglory voert zussen op voor Leen Bakker

Crea / News

Na het verwelkomen van Leen Bakker als klant dit voorjaar, boog Gutzandglory zich over de merkpositionering voor België, die in eerste instantie werd uitgewerkt in een nieuwe baseline, een herkenbaar sound logo en een radiosaga.

Om Leen Bakker als hedendaagse woonwinkel in de markt te zetten, die zowel prijsbewuste shoppers aantrekt als mensen die op zoek zijn naar een leuk designmeubel, werden twee zussen opgevoerd als vaste personages. De oudere, meer verantwoordelijke zus, heeft een oog voor koopjes en beslist voornamelijk met haar verstand. De jongere, meer impulsieve zus, laat zich vooral leiden door de looks en koopt met haar hart. Maar wat ze gemeen hebben is het plezier dat ze halen uit hun bezoekjes aan de Leen Bakker winkel. Aan de hand van hun geanimeerde conversaties kan de luisteraar zich een beeld vormen van het aanbod aan meubels en decoratie.

De campagne loopt nog het hele jaar door op MNM, Studio Brussel, Qmusic, Joe, Nostalgie, Contact, Vivacité, Bel RTL en NRJ en heeft ondertussen vier thematische waves achter de rug. 

Credits
Client: Leen Bakker
Client Contact: Matthijs Moeken, Daphne Hockel, Philip van Gelder, Manouk van der Lee
Agency: Gutzandglory
Accounts: Nico Cornelis, Wolf Florizoone
CD: Kris Lenaers
Creatives: Tom De Vliegher, Veerle Vandenbroucke, Fabrice Storti
Radio Production Company: Raygun