De bioshampoos van Beaphar voor honden en katten zijn goed voor huid en vacht. Ze brengen namelijk tal van kwalitatieve natuurlijke en biologische ingrediënten samen. Om die veelheid aan bestanddelen aan te tonen – denk onder andere aan papaja, granaatappel en avocado – creëerde Gutzandglory een fleurige campagne met in de hoofdrol een pluizige en vooral enthousiaste viervoeter.
De visual refereert met een knipoog naar de grote beautymerken die hun modellen maar al te graag onderdompelen in een verkwikkend bad, inclusief rozenblaadjes. De campagne wordt ingezet als print, op social en in POS in de voornaamste Beaphar-landen: Frankrijk, de UK, Duitsland, Spanje, Nederland en België. Om de vijf nieuwe bioshampoos en de vier producten eruit te laten springen in de winkelrekken ontwierp het bureau meteen ook een kleurrijke, hernieuwbare packaging.
Credits
Client: Beaphar
Client contact: Thomas Van Nielandt, Amy Hepworth, Anneleen Lemaire
Agency: Gutzandglory
Account: Justine Wittoek, Sarah Lanckman
CD: Kris Lenaers
Creation: Jelle Van Garderen, Yannick De Haes
Art Direction: Jeroen Goossens
Copy FR: Fabrice Sorti
Design: Lim Sijmons , Catherine Van den Meersschaut
Photography: Geert De Taeye
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]