Dubai Corporation of Tourism and Commerce Marketing (DCTCM) en Virtue, het creatieve bureau van Vice, lanceren wereldwijd 'A Story Takes Flight'. Dat is een 8 minuten durende korte film die Gwyneth Paltrow, Kate Hudson en Zoe Saldana volgt terwijl ze zich onderdompelen op een ontdekkingsreis door Dubai. De Hollywood-sterren gaan elk hun eigen avontuur aan, terwijl ze de verschillende attracties van de stad willen verkennen, vol inspiratie, ontdekkingen en menselijke connecties.
De film is opgenomen door Emmy- en Director's Guild-winnaar Reed Morano van Pulse Films - het bekroonde wereldwijde talenten- en productiebedrijf waarin Vice een meerderheidsbelang heeft. Reed Morano is bekend van de spot voor Lemonade van Beyonce en voor producties zoals The Handmaid's Tale en Kill Your Darlings.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]