Hamlet Brussels zegt roamofobie vaarwel

De nieuwe reclame voor Etisalat van regisseur Wolfberg, gecoproduceerd door City Films Beirut en Hamlet Brussels, speelt zich af in de jaren veertig. Door de film in het verleden te plaatsen en hem de mysterieuze Film Noir stemming te geven, die we gewend zijn te zien in films als Citizen Kane of Casablanca, gebruiken IMPACT BBDO en Wolfberg een opvallende manier om het publiek te vertellen dat de tijd waarin ze bang waren voor roamingkosten in het buitenland nu voorgoed voorbij is.
Credits:
Client: Etisalat (United Arab Emirates)
Agency: IMPACT BBDO
Director: Wolfberg
Production: City Films Beirut and Hamlet Brussels
Executive producer City Films: Joyce Hadife
Executive producer Hamlet: Jason Felstead, Ruben Goots
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]