Hands geeft BAS een stoer imago

De Brussels Auto Show, afgekort BAS, is de opvolger van het vroegere jaarlijkse Autosalon. En dat moet meer zijn dan een kopie worden. Daarom: een nieuw krachtig logo en een herkenbaar beeld, van de hand van het Hasseltse bureau Hands. Het werd een stoer logotype BAS naast een bolide die veel weg heeft van een Lamborghini, de ultieme sportbak. De BAS vindt plaats van 17 tot en met 21 januari 2024.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]