Hands geeft KMSKA kleur

Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen (KMSKA) sloot in 2011 de deuren om een totale renovatie te ondergaan. Na 11 jaar gooiden ze in september de deuren weer open. Hands werkte nauw samen met het museum om deze opening in de ‘schoonste’ banen te leiden. Van banieren tot beachvlaggen, van social media posts tot krantenadvertenties, van jaarverslagen tot voetbaltruitjes,.. er is geen branded item dat niet voorbij de handen van Hands gepasseerd zijn.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]