Het Belgische beautymerk IOAN heeft met trots zijn allereerste OOH-campagne gelanceerd, te zien in het straatbeeld van Antwerpen en Gent. Deze campagne zet Belgisch topmodel Hannelore Knuts centraal als het gezicht van de nieuweFill Me Up-serumlijn. Samen met hun PR-partner CRAVE werkte IOAN aan de succesvolle lancering van zowel het product als de bijbehorende visuele campagne, waarmee het merk zijn positie in de Belgische beautysector verder versterkt.
"Omdat het producten zijn die huidverjongend werken, was het bij deze campagne voor ons essentieel om een échte huid te tonen, zonder filters," vertelt oprichter Jani Kazaltzis. "Hannelores natuurlijke uitstraling en tijdloze schoonheid brengen precies die authenticiteit over die we voor IOAN willen uitdragen. Ze belichaamt onze waarden en geeft een krachtig gezicht aan onze Belgische identiteit. We zijn enorm trots dat zij deze bijzondere lancering vertegenwoordigt."
Credits:
Fotografie: Lalo and Eva
Concept & Art Direction: uber and kosher
Creative Director: Deborah Bloemen
Model: Hannelore Knuts
Hair & Make-up: Sanne Schoofs
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]