Hannelore Knuts is campagnegezicht IOAN

Het Belgische beautymerk IOAN heeft met trots zijn allereerste OOH-campagne gelanceerd, te zien in het straatbeeld van Antwerpen en Gent. Deze campagne zet Belgisch topmodel Hannelore Knuts centraal als het gezicht van de nieuweFill Me Up-serumlijn. Samen met hun PR-partner CRAVE werkte IOAN aan de succesvolle lancering van zowel het product als de bijbehorende visuele campagne, waarmee het merk zijn positie in de Belgische beautysector verder versterkt.
"Omdat het producten zijn die huidverjongend werken, was het bij deze campagne voor ons essentieel om een échte huid te tonen, zonder filters," vertelt oprichter Jani Kazaltzis. "Hannelores natuurlijke uitstraling en tijdloze schoonheid brengen precies die authenticiteit over die we voor IOAN willen uitdragen. Ze belichaamt onze waarden en geeft een krachtig gezicht aan onze Belgische identiteit. We zijn enorm trots dat zij deze bijzondere lancering vertegenwoordigt."
Credits:
Fotografie: Lalo and Eva
Concept & Art Direction: uber and kosher
Creative Director: Deborah Bloemen
Model: Hannelore Knuts
Hair & Make-up: Sanne Schoofs
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]