De kans is heel groot dat je dezer dagen een chocolade figuurtje tegen het lijf loopt. In supermarken, op bureaus, in koelkasten of (een enkeling) verdwaald in een schoorsteen, je kunt er niet omheen. Iedereen is verlekkerd op chocolade van de Sint.
Libeert en reclamebureau Hannibal gingen voor de gelegenheid op onderzoek en wat blijkt: Sinterklaas himself is misschien wel de grootste fan van zijn chocolade figuurtje. Met de slogan “te lekker om los te laten” tonen ze zowel online (op Facebook en Instagram) als in bushokjes hoe Sinterklaas zijn chocolade maar moeilijk kan loslaten.
Credits
Klant: Libeert
Agentschap: Hannibal
Productiehuis: Foodphoto
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]