Deze maand startte Hans Cardyn als communicatieverantwoordelijke bij Comeos, de federatie voor handel en diensten. Hans Cardyn heeft meer dan 20 jaar ervaring als journalist. Hij startte zijn carrière bij de VRT (toen BRTN) als redacteur, maar deed ook ervaring op bij VTM als journalist en einderedacteur. Later was hij actief als nieuwsmanager van Het Belang van Limburg en als News Director bij Metro.
Met de aanwerving van Hans Cardyn wil Comeos zijn perscommunicatie versterken en zijn digitale strategie verfijnen. Cardyn zal binnen het communicatieteam samenwerken met Marieke Huion, advisor communication.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]