Happiness bestelt eentje met stoofvleessaus bij Quick

Crea / News

Frieten met stoofvleessaus: het is een van die gerechten waar zowat elke Belg wel eens naar snakt. Als op en top Belgisch merk komt Quick daarom op de proppen met de Bon Vivant, een limited edition burger met stoofvleessaus. Voor de bon vivant die eens wat anders wil. Happiness bedacht het concept van de burger, Quick werkte een heerlijke stoofvleessaus op basis van mayo uit. Uitproberen is de boodschap. 

Happiness bedacht het concept, maar ook de hele campagne rond de nieuwe burger, met een tv-billboard, een nieuwe audiospot in de restaurants, (D)OOH in 2, 8, 10 en 20 m2, POS-materiaal en een socialmediacampagne. 

Credits

Client: Quick 

Marketing Manager Quick: Evelyn De Groeve 

Brand Manager Quick: Sarah Pockelé-Dilles 

Digital Marketeer Quick: Sophie Verschueren

R&D and Quality Manager: Dorrit Wouters

Agency: Happiness Brussels 

CEO & Strategic Director: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Creative Director: Katrien Bottez

Strategic Director: Wesley Roeland, Coppelia de Crane d'Heysselaer

Concept: Thomas Capelle, Mathias Lemielle, Sara Bergers, Florian Decoster

Content Creative Director: Jil Dockx

Content providers: Birger Morris, Brent Roofthooft, Thomas Van Der Vennet, Kyaran Van Mooter, Kaat Geerkens, Gretel Canters

Account Management: Emmanuelle Hoet, Piet Verbanck, Corentin Deneufbourg, Zeno Stevens, Dody Kabeya, Barbara Devaux

Copywriter: Dee Verwaertermeulen, Stéphane Opdenbosch, Britt De Valck, Elmer Tazartez, Corentin Deneufbourg, Emmanuelle Hoet

Head of Motion: Remke Faber

Motion designers: Matthias Vandenbosch, Bart Callaerts

Head of Digital: Joni Allaert

Head of Design: Dries Lauwers

Design: Lisa Leloux, Emilie Wauthelet, Antoine Ghuisoland, Lore Snauwaert

Head of DTP: Romaine Dhainaut

DTP: Loïc Lenoble

Head of Production: Bart Van de Maele

Print Producer: Pascal Delfosse

Sound Production: Raygun 

Film & Photo Production: Foodphoto