Tussen 12 en 21 januari zakt iedereen weer af naar de Heizel voor het jaarlijkse Autosalon. Maar niet iedereen is zich ervan bewust dat de meeste wagens die je op het autosalon ziet, ook op 2dehands.be staan. Daarom schakelt 2dehands.be de #SalonExperts in: een team van autokenners die gedurende het salon de sociale media van 2dehands.be overnemen om je te helpen met het vinden van de tweedehandsauto die het dichtst aansluit bij de auto die je wil.
Het enige wat je moet doen is hen via de Facebook of Instagram van 2dehands.be een bericht sturen met een foto van de auto die je wil en de experts antwoorden bijna instant. Of je nu op zoek bent naar een familiewagen, een bestelwagen of een hippe sportkar. Je mag hen een foto sturen vanop het salon, maar evengoed een foto van een auto die je zag in een garage in je dorp, op straat, of een screenshot vanop het internet. Het team staat gedurende de hele periode van het salon voor je klaar, op dezelfde dagen, tijdens dezelfde openingsuren. Hun advies krijg je er gratis bij.
Achter het klavier: Félix Bouland (Freelance Automotive Journalist), Pieter Ameye (Freelance Automotive Journalist), Evy Van Ruyskensvelde (Journaliste/Autospecialist) en Bruno De Langhe (Automotive Expert). De #SalonExperts werden voorgesteld in een toepasselijk fimpje. Met deze actie hoopt 2dehands.be kopers ervan bewust te maken dat het de moeite loont om tijdens een zoektocht naar een nieuwe wagen ook een kijkje te nemen op 2dehands.be. De grootste zoekertjessite van België telt immers meer dan 100.000 autozoekertjes. « We willen mensen zeker niet ontmoedigen om naar het salon te gaan, maar we willen hen wel helpen om die wagen aan de beste condities te vinden. Op 2dehands.be vind je heus niet alleen oldtimers, maar vooral recente en nieuwe modellen. We hebben de voorbije jaren een expertise uitgebouwd op vlak van auto’s en die willen we nu, samen met onze #SalonExperts, graag delen, » zegt Petra Baeck.
Credits:
Client : 2dehands.be
Contacts : Petra Baeck, Greet Goegebuer, Maarten Janssens
Agency : Happiness Brussels
Chief Creative Officer : Geoffrey Hantson
Creative Content Director: Barbara Dzikanowice
Creation : Niels Sienaert
Creation : Tim Schoenmaeckers
Copywriter FR: Yves Donceel, Alice Amant
Design: Dries Lauwers
CEO & Strategic Director : Karen Corrigan
Group Account Director : Hans Smets
Account Manager: Stefanie Drapier
Producer: Bart Vandemaele
Production Company: Fledge.tv
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]