Bru is Belgisch tafelwater dat natuurlijk bruisend uit de bron komt. Maar hoe laat je dat voor goed binnendringen bij mensen? Wel, door het te illustreren op een verrassende en direct begrijpbare manier. In een nieuwe campagne van Happiness voor Spadel komt het logo van Bru tot leven. Een dorstig hert drinkt aan een bruisende Ardense waterplas bij de bron van Bru. Nu, een hert dat wat water drinkt aan een bron is op zich niets speciaal. Wél speciaal: het water van Bru dat van nature bruisend uit zijn Belgische bron komt. Het verhaal krijgt dus een onverwachte twist, waardoor iedereen zal onthouden dat Bru niets toevoegt aan zijn water om het te laten bruisen. Helemaal niets. De onlinevideo zal dit jaar vier keer een maand lang te zien zijn op YouTube.
Credits:
Client: SPADEL
Product: BRU
Contacts: Valérie Siegler, Mélanie Decelle, Carole Jean, Zocha Mikolajczyk, Tamara Daumerie, Sandrine Blin
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Executive Creative Director: Katrien Bottez
Creative Content Directors: Debby De Ridder, Jorrit Michiels
Strategic Director: Frans Cuypers
Connectivity & Content Director: Marine Vandenplas
Concept Provider: Thomas Cappelle, Mathias Lemielle
Copywriters: Stéphane Opdenbosch
Account: Camille Martin-Schmets
Head of Design: Dries Lauwers
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Remke Faber, Simon Schuurman
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]