Happiness en Bru zorgen voor een onverwachte twist

Crea / News

Bru is Belgisch tafelwater dat natuurlijk bruisend uit de bron komt. Maar hoe laat je dat voor goed binnendringen bij mensen? Wel, door het te illustreren op een verrassende en direct begrijpbare manier. In een nieuwe campagne van Happiness voor Spadel komt het logo van Bru tot leven. Een dorstig hert drinkt aan een bruisende Ardense waterplas bij de bron van Bru. Nu, een hert dat wat water drinkt aan een bron is op zich niets speciaal. Wél speciaal: het water van Bru dat van nature bruisend uit zijn Belgische bron komt. Het verhaal krijgt dus een onverwachte twist, waardoor iedereen zal onthouden dat Bru niets toevoegt aan zijn water om het te laten bruisen. Helemaal niets. De onlinevideo zal dit jaar vier keer een maand lang te zien zijn op YouTube. ​ 

Credits:

Client: SPADEL

Product: BRU

Contacts: Valérie Siegler, Mélanie Decelle, Carole Jean, Zocha Mikolajczyk, Tamara Daumerie, Sandrine Blin

Agency: Happiness Brussels

Executive Creative Management: Karen Corrigan

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

Executive Creative Director: Katrien Bottez

Creative Content Directors: Debby De Ridder, Jorrit Michiels

Strategic Director: Frans Cuypers

Connectivity & Content Director: Marine Vandenplas

Concept Provider: Thomas Cappelle, Mathias Lemielle

Copywriters: Stéphane Opdenbosch

Account: Camille Martin-Schmets

Head of Design: Dries Lauwers

Head of Motion: Remke Faber

Motion Designer: Remke Faber, Simon Schuurman