DVV Verzekeringen geeft samen met Happiness iedereen de kans om zijn of haar favoriete veldrijder aan te moedigen. Hoe? Door ze letterlijk meer energie te geven voor de aanvang van de wedstrijd met gepersonaliseerde pasta. DVV Verzekeringen is het verzekeringsmerk dat, dankzij zijn netwerk van meer dan 300 consulenten, dichtbij de mensen wil staan. Om die reden kiezen ze er voor om jaarlijks de terugkerende hoofdsponsor van de DVV Verzekeringen Cyclocross te zijn.
Happiness werd gevraagd een campagne uit te denken om dit sponsorship te versterken. Hoe kan je als de koersfan via DVV nog dichter bij je held geraken? Door hem of haar op een heel persoonlijke manier energie te geven. Het is algemeen geweten dat sporters halen veel energie uit de koolhydraten die in pasta zit. Daarom geeft DVV iedereen de kans om pastasupporter te worden. Op de site pastasupport.be kan je een foto van jezelf nemen, die omgezet wordt in jouw eigen pasta-hoofd. Jouw pasta-hoofd belandt op het bord van jouw favoriete renner, en met die energie help je hem winnen. Door pastasupporter te worden maak je ook zelf, elke veldrit opnieuw, kans op een gepersonaliseerde doos pasta van jezelf.
De social media campagne loopt tot het einde van het cyclocross-seizoen en zal ondersteund worden met allerlei social content, waaronder filmpjes met Wout van Aert, Sophie de Boer en Laurens Sweeck, die iedereen oproept om mee te doen met de campagne door hen energie te geven. De campagne start op 1 november 2018 met de Koppenbergcross in Oudenaarde en eindigt op 9 februari 2019 met de Krawatencross in Lille.
Credits:
Client: DVV Verzekeringen
Contacts Client: Caroline Lambert, Thierry Constant, Roger Goossens, Wesley Danckaerts, Noémie Deforseau
Agency: Happiness Brussels
CEO & Strategic Director: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
CD: Katrien Bottez
Creative Content Director: Barbara Dzikanowice
Creation: Toon Vanpoucke, Morgane Choppinet
Copywriter FR: Alice Amant
Copywriter NL: Iris Nuyts
Graphic Design: Dries Lauwers, Caroline Ray, Emilie Wauthelet
Group Account Director: Hans Smets
Account Manager: Julie Hendrickx
Agency Producer: Bart Vandemaele
Motion designer: Karlien Huygels
Content maker: Lisa Gadeyne, Sumi Arcos Mina
Strategic Director: Eline Goethals
Strategic Planner: Wesley Roeland
Digital Production: Bliss Interactive
Digital Project Manager: Kris Van Wallendael
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]