Happiness en SPA Fruit kiezen voor natuurlijk

Crea / News

Happiness’ nieuwe campagne voor SPA Fruit gaat over mensen. Over een groeiende groep gelijkgestemden, met een drang naar meer natuurlijkheid. Naar echtheid ook. Omdat echt zijn het enige is dat telt. Want eigenlijk gaat het niet over méér, maar over minder. Terug naar de essentie. Loslaten. Minder gedoe. Minder kleren. Minder kunstmatigheid. Geen kleurstoffen of bewaarmiddelen, maar wél meer natuur. En 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Zoals in SPA Fruit. Om heerlijk te genieten van elk moment.

De nieuwe campagne voor SPA Fruit start op maandag 30 mei en loopt in België, Nederland en Luxemburg in TV, outdoor, DOOH, digital, POS, print en social.

CREDITS

Client: SPADEL
Product: SPA Fruit
Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux, Yuri Van der Heijden
Agency: Happiness 
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Strategic Director: Isabelle Koelman
Concept Provider: Isabel Snellen, Marc Richard
Copywriters: Stéphane Opdenbosch, Dee Verwaertermeulen, Elmer Tazartez
Business Director: Kris Van den Brandt
Account team: Stef Cuypers, Emmanuelle Hoet
Head of Design: Dries Lauwers
Graphic Designers: Lisa Leloux, Lore Snauwaert
Head of Studio: Romaine Dhainaut
DTP: Alexandra Carosielli, Loïc Lenoble
Head of Production: Bart Vande Maele
Head of Motion: Remke Faber
Motion Designer: Bart Callaerts, Matthias Vandenbosch
Retouching: Yelle Vandenbruaene
Sound studio: Sonhouse
Media agencies: Space, Initiative
Production: Czar.be
Director: Joe Vanhoutteghem
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Delphine Dewitte
DOP: Lieven Van Baelen
Service Production Cy SA: Ceremony of Attention
Editor: Martin Leroy
Grading: James Wood
Post Production: Czar
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Music: Blister in the Sun covered by Equal Idiots. Original composition by Gordon Gano, sync rights by Kobalt
Music Recording and Mix: Thomas Valkiers